| Akademik Birim: | 
    Özel Hukuk Doktora Programı | 
  
  
    | Öğrenim Türü: | 
    Örgün Eğitim | 
  
  
    | Ön Koşullar | 
    Yok | 
  
  
    | Öğrenim Dili: | 
    Türkçe | 
  
  
    | Dersin Düzeyi: | 
    Doktora | 
  
  
    | Dersin Koordinatörü: | 
    
        Ali GÜZEL             | 
  
	
  
    | Dersin Amacı: | 
    1. Bireysel İş Hukukunda uygulamada ortaya çıkan sorunları Yargıtay içtihatları ve yabancı hukukla karşılaştırmalı olarak analiz etmek  
2. Bireysel İş Hukukunda orataya çıkan sorunlara ilişkin öneriler oluşturmaya çalışmak | 
  
  
    | Dersin İçeriği: | 
    İş Hukukunda üçlü iş ilşikileri, çalışma süreleri, çalışma koşullarında değişiklik yapılması, iş güvencesi ve  iş sözleşmesinin feshi, kıdem tazminatı | 
  
  
    | Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): | 
     - 1- Bireysel İş Hukukunda ortaya çıkan sorunları tespit ve analiz edebilme
 - 2- Uygulamada İş Hukukundaki uyuşmazlıkları doktrin, yargı kararları ve yabancı hukuk kapsamında değerlendirebilme
 - 3- Bireysel İş Hukukuna ilişkin Yargıtay kararlarını  doğru analiz edebilme
 - 4- Ulusal ve uluslararası alanda  bireysel iş hukukuna ilişkin tartışmaları yürütebilme
 
  | 
  
    
    | Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri | 
    Yargıtay kararlarının değerlendirilmesi, konu sunumları yapma | 
  
| Hafta | Konular | Ön Hazırlık | 
ÖÇ | 
	| 1 | 
    Bilimsel çalışma yapma ve makale yazma , yargıtay kararı değerlendirme yöntemleri | 
     | 
        1 | 
    
	| 2 | 
    Bireysel İş hukukunda ortaya çıkan sorun başlıklarına genel bakış: üçlü iş ilişkileri | 
     | 
        1-2 | 
    
	| 3 | 
    Bireysel İş hukukunda ortaya çıkan sorun başlıklarına genel bakış: iş güvencesi ve iş sözleşmesinin feshi | 
     | 
        1-2 | 
    
	| 4 | 
    Bireysel İş hukukunda ortaya çıkan sorun başlıklarına genel bakış: çalışma koşulları ve koşulların işveren tarafından değiştirilmesi | 
     | 
        1-2 | 
    
	| 5 | 
    Bireysel İş hukukunda ortaya çıkan sorun başlıklarına genel bakış: sözleşmesnin sona ermesinin sonuçları ve kıdem tazminatı | 
     | 
        1-2 | 
    
	| 6 | 
    Anlatılan konulara ilişkin Yargıtay kararı inceleme sunumları | 
     | 
        1-2-3 | 
    
	| 7 | 
    Anlatılan konulara ilişkin Yargıtay kararı inceleme sunumları | 
     | 
        1-2-3 | 
    
	| 8 | 
    Anlatılan konulara ilişkin Yargıtay kararı inceleme sunumları | 
     | 
        1-2-3 | 
    
	| 9 | 
    Anlatılan konulara ilişkin Yargıtay kararı inceleme sunumları | 
     | 
        1-2-3 | 
    
	| 10 | 
    Öğrenciler tarafından belirlenen konu ların yargıtay kararları ve yabancı hukuk karşılaştırmalı olarak sunumunun yapılması | 
     | 
        1-2-4 | 
    
	| 11 | 
    Öğrenciler tarafından belirlenen konu ların yargıtay kararları ve yabancı hukuk karşılaştırmalı olarak sunumunun yapılması | 
     | 
        1-2-4 | 
    
	| 12 | 
    Öğrenciler tarafından belirlenen konu ların yargıtay kararları ve yabancı hukuk karşılaştırmalı olarak sunumunun yapılması | 
     | 
        1-2-4 | 
    
	| 13 | 
    Öğrenciler tarafından belirlenen konu ların yargıtay kararları ve yabancı hukuk karşılaştırmalı olarak sunumunun yapılması | 
     | 
        1-2-4 | 
    
	| 14 | 
    Derste yapılan çalışmalara ilişkin değerlendirmenin yapılması | 
     | 
        1-2-3-4 | 
    
     Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
	
	
	
		PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
		
		
| # | 
PY1 | 
PY2 | 
PY3 | 
PY4 | 
PY5 | 
PY6 | 
PY7 | 
PY8 | 
PY9 | 
| OC1 | 
  | 
3 | 
3 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
| OC2 | 
3 | 
2 | 
2 | 
3 | 
  | 
  | 
2 | 
  | 
  | 
| OC3 | 
  | 
3 | 
2 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
| OC4 | 
3 | 
  | 
  | 
3 | 
2 | 
2 | 
3 | 
  | 
  | 
		
		
		    Katkı Düzeyi:  1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek