| Dersin Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U+L (saat/hafta) | Türü (Z / S) | Yerel Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|---|
| İngilizce II | EL 102 | Bahar | 03+00+00 | Zorunlu | 3 | 4 |
| Akademik Birim: | |
| Öğrenim Türü: | Örgün Eğitim |
| Ön Koşullar | Yok |
| Öğrenim Dili: | İngilizce |
| Dersin Düzeyi: | Lisans |
| Dersin Koordinatörü: | John Antony Rodenhurst |
| Dersin Amacı: | KONUŞMA VE DİNLEME Dönem bitiminde öğrenciler farklı akademik konularda sunum yapabilme ve grup içi tartışma becerisini geliştirmiş olacaklardır. Edinecekleri beceriler aşağıdaki gibidir: - İngilizceyi akıcı şekilde konuşabilme - Kendini İngilizce açık ve kısaca ifade edebilme - Bireysel sunum yapabilme - Bir durum karşısında gerekli iletişim stratejisini kullanabilme - İletişimini geliştirmek için geri bildirim alabilme ve aktarabilme - Detaylı anlama için dinleme becerisini geliştirme - Fikirlerini etkili şekilde bireysel ya da grup içinde paylaşabilme - Münazara yapabilme AKADEMİK KELİME BİLGİSİ Bu ders öğrencilerin sıkça kullanılan akademik kelime bilgisini genişleterek geliştirmeyi amaçlar. |
| Dersin İçeriği: | Ünite 2: Learning Online Ünite 3: Changing Roles in the Family Ünite 4: A Healthy Lifestyle Ünite 5: The Influence of the Media Unite 7: The World of Work Ünite 8: Protecting the Environment |
| Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
| Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri | Öğrenci Odaklı Eğitim: İnteraktif |
| Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
|---|---|---|
| 1 | Dersin tanıtımı ve oryantasyon | |
| 2 | Unit 2: Seminars and Discussions Recognizing different perspectives Reaching a balanced conclusion Comparing perspectives Summarizing the outcome of a discussion Chairing a discussion Leading a seminar |
|
| 3 | Unit 2: Seminars and Discussions Recognizing different perspectives Reaching a balanced conclusion Comparing perspectives Summarizing the outcome of a discussion Chairing a discussion Leading a seminar |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
| 4 | Unit 3: Examining Underlying Assumption Presenting information from a text Anticipating arguments before a discussion Referring to a text Exchanging opinions |
|
| 5 | Unit 3: Examining Underlying Assumption Presenting information from a text Anticipating arguments before a discussion Referring to a text Exchanging opinions |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
| 6 | SUNUM (15 PUAN) | |
| 7 | Unit 4: Reading into Speaking Using a text to support your ideas Listening actively Exchanging information Clarifying and confirming understanding |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
| 8 | Unit 4: Reading into Speaking Using a text to support your ideas Listening actively Exchanging information Clarifying and confirming understanding |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
| 9 | Unit 5: Building up a Discussion Building on what others have said Presenting information from charts Referring to what previous speakers have said Referring to data |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
| 10 | Unit 5: Building up a Discussion Building on what others have said Presenting information from charts Referring to what previous speakers have said Referring to data |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
| 11 | Unit 7: Supporting Your Point of View Preparing for a discussion by thinking the issues through Finding a focus for a presentation |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
| 12 | Unit 8: Collecting and Presenting Data Designing a questionnaire Participating in a debate |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
| 13 | Unit 8: Collecting and Presenting Data Designing a questionnaire Participating in a debate |
|
| 14 | MÜNAZARA (15 PUAN) |
| McCormack, Watkins Sebastian (2012). English for Academic Study: SPEAKING, Garnet Education. |
| Blackboard`a yüklenen materyaller |
| Yarıyıl İçi Çalışmaları | Sayı | Katkı Payı (%) |
|---|---|---|
| Katılım | 1 | 5 |
| Ödev | 5 | 5 |
| Sunum/Jüri | 2 | 30 |
| Ara Sınavlar/Sözlü Sınavlar/Kısa Sınavlar | 1 | 20 |
| Final Sınavı | 1 | 40 |
| Total: | 10 | 100 |
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Saati | 16 | 3 | 48 |
| Ödev | 5 | 2 | 10 |
| Sunum/Jüriye Hazırlık | 2 | 5 | 10 |
| Dersle İlgili Sınıf Dışı Etkinlikler | 14 | 1 | 14 |
| Ara Sınavlar/Sözlü Sınavlar/Kısa Sınavlar | 1 | 8 | 8 |
| Final Sınavı | 1 | 10 | 10 |
| Toplam İş Yükü (saat): | 100 | ||
| # | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 |
| OC1 | 3 | 2 | 2 | |||||||
| OC2 | 3 | 3 | 3 | |||||||
| OC3 | 3 | 3 | 3 | |||||||
| OC4 | 3 | 3 | 3 | |||||||
| OC5 | 3 | 2 | 2 | |||||||
| OC6 | 3 | 3 | 3 | |||||||
| OC7 | 3 | 3 | 3 |