|
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
PY11 |
PY12 |
PY13 |
PY14 |
Bilgi |
Kuramsal / Olgusal |
Alanında temel düzeyde bilgilere sahiptir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beceriler |
Bilişsel / Uygulamalı |
Karar, uygulama ve davranışlarında işletmecilik ve yönetim alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahiptir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alana ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
Kendisine verilen görev ve sorumlulukları yerine getirir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uygulamada karşılaşılan ya da öngörülemeyen sorunlar için ekip üyesi olarak sorumluluk alır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Öğrenme Yetkinliği |
Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Öğrenme gereksiniminin sürekliliğini kavradığını gösterir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Öğrenme gereksinimlerine yönelik programlara katılıma açık olur. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
Alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Çalışma arkadaşlarına yardıma yatkındır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde (en az alanındaki bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek kadar) yabancı dil bilgisine sahiptir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alana Özgü Yetkinlik |
Örgüt/Kurum, iş ve toplumsal etik değerlere uygun davranır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Değişime ve yeniliğe açıktır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|