Ders Planları sekmesinde olup Ders & PY Matrisi'nde olmayan derslerin DERS - PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLİŞKİSİ verilerine ilgili bölüm altından ulaşabilirsiniz.
| KOD | DERS | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| VCD103 | Tasarımın Temelleri | 1 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 |
| KOD | DERS | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| VCD112 | Görsel İletişim Tasarımı Esasları | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 |
| KOD | DERS | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| VCD207 | Sanat ve Tasarım Tarihi | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 | |||||
| VCD209 | Tipografi | 2 | 1 | 3 | 3 |
| KOD | DERS | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| COMM202 | Medyada Özgürlükler ve Haklar | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | ||||||
| VCD208 | Multimedya Üretimi | 1 | 3 | 2 | 2 | |||||||
| VCD210 | Tasarım Kuramları | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | ||||
| VCD212 | Etkileşim Tasarımı | 1 | 3 | 1 | 3 | 2 | 2 |
| KOD | DERS | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| VCD319 | Hareketli Grafik | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 | ||||
| VCD321 | Görsel Kültür Analizi | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | |||||
| VCD323 | Tasarım Atölyesi I | 1 | 3 | 2 |
| KOD | DERS | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| VCD320 | Tasarım Atölyesi II | 1 | 3 | 2 | ||||||||
| VCD322 | Görsel İletişim Tasarımı Araştırmaları | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 |
| KOD | DERS | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 |
|---|
| KOD | DERS | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| COMM402 | Mezuniyet Projesi II | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 |