| PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Bilgi | Kuramsal / Olgusal | Lisans yeterliliklerine dayalı olarak, iletişim alanında uzmanlık düzeyinde kuramsal ve uygulamalı bilgi birikimine sahiptir ve bunu geliştirir. | |||||||
| Alanıyla ilgili temel sorunları ve nedenlerini saptar ve tanımlar.Alanıyla ilgili temel sorunları ve nedenlerini saptar ve tanımlar. | |||||||||
| Alanıyla ilgili uzmanlık düzeyinde bilgiye ve araştırma yöntemleri bilgisine sahiptir. | |||||||||
| Beceriler | Bilişsel / Uygulamalı | Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır. | |||||||
| Alana ilişkin bilgileri analitik ve sistematik olarak analiz eder, yorumlar ve değerlendirme becerisine sahiptir. | |||||||||
| Alanı ile ilgili nicel ve nitel araştırma yöntemlerini ileri düzeyde kullanır. | |||||||||
| Yetkinlikler | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Alandaki bir sorunu tespit eder, çözüm üretir, çözüme işlerlik kazandırır, sonuçları değerlendirir ve gerektiğinde uygular | |||||||
| Çalışmalarını bağımsız ve ekip üyesi olarak yürütür. | |||||||||
| Öğrenme Yetkinliği | Alanına ilişkin gelişimini yönlendirir. | ||||||||
| Alanıyla ilgili bilgileri ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve öğrenme gereksinimlerini yönlendirir. | |||||||||
| İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Alanındaki güncel gelişmeleri değerlendirip kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarır | ||||||||
| Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler, geliştirir ve yönlendirir | |||||||||
| Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyinde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurar. | |||||||||
| Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır. | |||||||||
| Alana Özgü Yetkinlik | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek bu değerleri öğretir. | ||||||||
| Alanı ile ilgili konularda strateji ve uygulamaları yorumlar, geliştirir ve elde edilen sonuçları, hedefler doğrultusunda değerlendirir. | |||||||||
| Alanında özümsediği bilgi ve problem çözme yeteneğini bilimsel ve toplumsal katkı için kullanır. | |||||||||