| PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Bilgi | Kuramsal / Olgusal | Alanla ilgili temel kavramsal bilgilere sahiptir. | ||||||||
| Sosyal ve Davranış Bilimlerindeki temel kavramlar arası ilişkilere hakimdir. | ||||||||||
| Toplumların yaşadığı tarihsel dönüşümlerin nedenleri ve sonuçları hakkında temel bilgilere sahiptir. | ||||||||||
| Sosyal ve Davranış Bilimlerinin gerektirdiği araştırmaları yapma, araştırmalarını nasıl planlanacağı bilgisine ve bunu uygulayabilme becerisine sahiptir. | ||||||||||
| Beceriler | Bilişsel / Uygulamalı | Alanla ilgili kuramsal bilgileri analiz etme becerisine sahiptir. | ||||||||
| Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlar. | ||||||||||
| Alanındaki ulusal ve/veya uluslararası toplantılarda sözlü ve yazılı özgün sunumlar yapar. | ||||||||||
| Yetkinlikler | Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Alanla ilgili bir meseleyi gerek ekip olarak gerekse kendi başına bağımsız bir şekilde çözer. | ||||||||
| Öğrenme Yetkinliği | Alanla ilgili elde edilen bilgileri eleştirel olarak değerlendirir. | |||||||||
| Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası yayınları takip eder. | ||||||||||
| Yaşam boyu öğrenme ve sorgulama bilincine sahiptir. | ||||||||||
| İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Alanı ile ilgili edindiği bilgi ve becerileri, yazılı ve sözlü olarak aktarır. | |||||||||
| İş yaşamına dahil olduğunda kuramsal altyapı ve kavramsal zenginliğinin yarattığı farklılığı bireysel kariyerine yansıtır. | ||||||||||
| Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. | ||||||||||
| Alana Özgü Yetkinlik | Alanla ilgili bilgi ve birikimlerin oluşturulması sürecinde toplumsal, kültürel, bilimsel ve etik değerlere uygun hareket eder. | |||||||||
| Geleceğe yönelik tahminlerde bulunur. | ||||||||||
| Değişime ve yeniliğe karşı açıktır. | ||||||||||
| Alanında özümsediği bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, ulusal ve uluslararası düzeyde ve disiplinler arası çalışmalarda kullanır. | ||||||||||